End of story

Posted: 30/07/2013 in Gradina zoologica

Pe undeva, trebuia sa se intample si asta.

Pe de alta parte, in cazul in care sunteti  una din persoanele anuntate despre noul meu blog, inseamna ca stiti unde dati de mine.

Daca mai sunteti pe aici inseamna ca:

1 adresa dvs.  n a fost in adress book ul meu la data publicarii acestui post.

2: persoana dvs. nu este in adress book ul meu din mai multe motive pe care imi va face placere sa nu le discut cu dvs.

3: persoana dvs. cauta pe aici chestii care au fost sterse la data publicarii acestui post.

4: numele dvs. de familie e Dumitrescu si sunteti probabil un obsedat care si cauta gajica pe care i am suflat o acu` cativa ani. (patesti)

5: nu v ati verificat mail ul pentru a afla noua adresa a blogului meu si conceptul care l defineste

6: sunteti aici din greseala

7: sunteti aici ca sa fiti sigur/a de faptu` ca intr adevar am inchis cotetu` aici.

8: efectiv va plictisiti crunt si stati sa cititi randurile astea

9: nu va plictisiti dar stati totusi sa cititi randurile astea

10; sunteti o persoana care acuma stie sigur ca am inchis cotetu`.

Va doresc un sejur fericit la Pensiunea Casa Cartianu, singurul post care am considerat ca e normal sa ramana, fiindca s niste oameni extraordinari acolo.

 

Lasa un comentariu:

